Waarom mensen slechte leiders blijven verdedigen
Er is iets ongemakkelijks aan de manier waarop mensen naar macht kijken. We zeggen dat we vrijheid belangrijk vinden. We zeggen dat niemand boven de wet staat. We zeggen dat burgers beschermd moeten worden tegen willekeur, geweld en onderdrukking. We zeggen dat rechters onafhankelijk moeten zijn, dat journalisten hun werk moeten kunnen doen en dat … Lees verder